Gyakran előfordul, hogy szeretnénk megmondani a magunkét egyes embereknek. Lovasként gyakran van a közelünkben lótrágya, úgyhogy felmerülhet, hogy esetleg leborítsunk egy szállítmánnyal egy-egy “kedves” ismerős kapujába… Ennek a személyes kivitelezése viszont nem egyszerű, de egy internetes “csomagküldő” cég tud segíteni ebben.
Közeledik a karácsony, és vele az ajándékozások szezonja. Azt mondják, hogy adni jobb, mint kapni, de aki ezt mondta, annak biztosan nem volt még része munkahelyi karácsonyi ajándékozásban…
De egy igazán szívhez szóló meglepetésnek nem is kell feltétlenül alkalomhoz kötődnie, lehet szó szimplán valakiről, akinek nagyon szívesen megmondanád a magadét, legyen az egy tanár, szomszéd, ex, anyós, vagy szimplán valaki, akinek úgymond „mindene” megvan már. A Shitexpress pont ezekben az esetekben segít.
A szolgáltatás teljesen névtelen, így elkerülhetőek a felesleges kellemetlenségek, de azért az alany valószínűleg érteni fogja a célzást és minden bizonnyal értékeli majd a törődést.
Az internetes lótrágyaküldés minden apró részletében megfelel az interneten szocializálódott generációk igényeinek: a megrendelők PayPal mellett akár Bitcoinnal is fizethetnek, a teljes anonimitás érdekében. A doboznyi lócitrom ára 4000 forint ($16, illetve €13) körül van, ezért az összegért a világ bármely pontjára lehet kérni a kiszállítást.
Még a csomagolást is személyre szabhatod: az egyszerű doboz mellett rendelhetsz aranyos, csillogós vagy mintás csomagolást, akár mosolygós vagy rosszkedvű arcokat ábrázoló matricákkal ellátva, és még egy gondosan, kézzel írt üdvözlőlapot is adnak hozzá, hogy még nagyobb meglepetés legyen a csomag tartalma.
Ha esetleg úgy döntenél, hogy kipróbálod ezt a szolgáltatást, akár azért, hogy megfizess egy régi sérelmért, vagy csak szimplán borsot szeretnél törni valakinek az orra alá, egy dologban biztos lehetsz. Akárki legyen is a megajándékozott, azt már nem mondhatja, hogy “lószart se kaptam!”
2014.11.17 Sigmond Tamás, Lovasok.hu
Forrás: Bored Panda, Shitexpress
Frissítve: 2023.03.01.
Fotó: Canva