Kentucky, Diósgyőr, Rio de Janeiro, Szilvásvárad – mi a közös az itteni lovas létesítményekben?

WEG Kentucky, 2010 – Diósgyőr, 2015 – Olimpia, Rio de Janeiro, 2016 – Szilvásvárad, 2016. A kapcsolat a négy különböző városban épült lovas létesítmény között az, hogy mindegyikben az OTTO Sport International GmbH. által fejlesztett és gyártott négyévszakos lovaspályákon versenyezhetnek a világ legjobb lovasai.

OTTO talaj a Diósgyőri várban

Egy évvel ezelőtt került átadásra Diósgyőrben, a Lovagi Tornák Terén megvalósult OTTO pálya. Az idei versenyszezonban megrendezett díjugrató és díjlovas versenyeken már kipróbálhatta a hazai mezőny az új pályát. Korábban hazánkban már több neves magán lovardában, összesen több mint 20.000 m2 OTTO pálya épült. Diósgyőrben valósult meg az első olyan hazai négyévszakos OTTO pálya, ahol versenykörnyezetben is minden lovas kipróbálhatja ugyanazt a technológiájú lovaspálya talajt, amit a 2016-os Riói Olimpián is használtak.

A Lovagi Tornák terének pályája is OTTO talajjal épült  meg 2015-ben a Diósgyőri vár mellett

Ezen a nyáron a diósgyőri pályán egymást érték a lovas rendezvények, július 3-án tartották a MENTO Nagydíjat, majd ezt követően augusztus 26-28. között a Diósgyőri Díjugrató Fesztivált, szeptember 9-11. között a Díjlovagló Magyar Bajnokságot és még soron következik a szeptember 24-25-én tartandó regionális díjugrató döntő. 

OTTO talaj épült a szilvásváradi fedelesben is

Az idei évben megkezdett Szilvásváradi beruházás fedeles verseny- és bemelegítő lovardájában szintén OTTO pálya épült, melyet a PannonExpert Kft. kivitelezett. A beruházás megkezdése előtt Diósgyőrben tesztelte a Szilvásváradi Állami Ménesgazdaság vezetősége egy kettes maraton- illetve egy kettes római fogattal az OTTO pályát. 

A pálya tesztelése 1,5-2 órás időtartam volt. A tesztelés során a pálya nem lett boronálva, csak a tesztelést követően. A fogatok által a pálya extrém terhelés mellett került kipróbálásra. Mindkét fogat nagy sebességgel, több nagy és szűk fordulót tett, esetenként állóra fékezett oldalirányban csúszó hátulsó kerekekkel.

A diósgyőri pályát fogatokkal tesztelte a Szilvásváradi Állami Ménesgazdaság

A kocsik kereke és a lovak patája sehol nem ment át az  OTTO homokos taposórétegen, a talaj jelentősebb mértékben sehol nem vágódott fel, ugyanakkor rugalmasságot és csúszásmentességet biztosított a lovak patájának. A tesztelés során az OTTO technológia megfelelő minőségűnek bizonyult a fogat szakág részére is. Szilvásváradon az új fedeles lovardát már ősszel használatba vehetik a lovasok. 

Az OTTO Sport International GmbH. és hazai képviselője, a PannonExpert Kft.
mindenkinek jó versenyzést és szurkolást kíván!

ELÉRHETŐSÉGEK:
Tasnádi Gábor építészmérnök
 
OTTO Hivatalos Magyarországi Képviselő,
ügyvezető igazgató PannonExpert Kft.
+36 20 924-9489

2016.09.14. Tasnádi Gábor építészmérnök
PannonExpert Kft.

Hozzászólások